DIFFERENT EVENT HALL JE SALA OTMENOG STILA KOJA ODIŠE ELEGANCIJOM I NALAZI SE U SAMOM SRCU NOVOG BEOGRADA
Different Event Hall je svečana sala namenjena za sve vaše proslave, venčanja, jubileje, rodjendane, ali i korporativne dogadjaje. Tu smo da sa vama obeležimo najvažnije trenutke i upišemo ih u sećanja koja ne blede. Čujemo vaše misli, osećamo vaše želje i ispunjavamo vaše snove.
Za one koji drže do ekskluzivnosti, a poštuju klasiku Different Event Hall je izbor koji će biti upisan u vaše, ali i uspomene svakog vašeg gosta.
Naša sala vam je na raspolaganju za različite vrste proslava, a naše osoblje je tu da sve vaše ideje pretvori u stvarnost. Raznovrsnost naše ponude i specijaliteti naše kuhinje će obradovati sve gurmane.
Sala za venčanja
Prostor u kome organizujete vaše venčanje je mesto gde započinjete stvaranje najlepših uspomena.
Ponekad, usred uobičajenog života, stvori se ljubav i od vašeg života napravi bajku, Different Event Hall i njegovo osoblje je tu da upotpuni vašu bajku.
Different Event Hall je sala luksuzanog ambijenta koja odiše pravom elegancijom, pruža komfor ali i nasmejano osoblje koje je tu da od prvog dana vaše organizacije pruži podršku i pomoć da vaš dan bude baš onakav kakav ste oduvek sanjali.
Specijaliteti naše kuhinje će vam pružiti pravu rapsodiju ukusa, naši kuvari misle na vas i trude se da svi gosti budu zadovoljni.
Volimo da naglasimo da naše mladence nikada ne uslovljavamo sa dekoracijom, planerima venčanja, već želimo da im damo izbor da njihov poseban dan bude baš onakav kakav su oduvek zamišljali. Ipak naš tim je tu da pruži svu pomoć i organizaciju ako je to neophodno, u ponudi imamo i dekorativne aranžmane, planera venčanja, preporuke fotografa kao i muzičara.
Naši mladenci od nas dobijaju određene dekorativne aranžmane koji su uključeni u sve naše ponude, kao što su Tiffany bele i zlatne stolice, nekoliko vrsta stoljnjaka, pamučnih salveta kao i brojeva za stolove, i koriste ih ukoliko to budu želeli.
Izaberite vaš datum i upustite se u najlepšu avanturu, a mi ćemo biti zahvalni ako smo baš mi ti koji imaju priliku da budu deo vaše bajkovite ljubavi.
Korporativni dogadjaji
Ako želite da za vašu firmu organizujete korporativnu proslavu, team building, prezentacije o održivosti poslovanja, poslovni sastanak privatnog karaktera od 30-300 ljudi onda ste na pravom mestu.
Naš prostor ima kapacitet do 350 sedećih mesta, stajaćih mesta do 800, a u ponudi imamo i galeriju na kojoj može da se organizuje privatan sastanak do 50 ljudi.
Different Event Hall je multifunkionalna sala i njen tim je tu da vam pomogne u realizaciji vaših ideja.
Organizujemo ručak na bazi švedskog stola ili set menija. Drugačiji smo i pružamo vam sigurnost da sve što dogovorimo to i realizujemo.
Ostale proslave
Želite da napravite proslavu za godišnjicu braka, rođendan, krštenje ili dečiji rođendan kontaktirajte nas i mi ćemo vam pružiti svu pomoć pri organizaciji vašeg specijalnog dana i tu priliku obeležiti onako kako ste vi zamislili.
Different Event Hall je naš prvi izbor za korporativne događaje. Profesionalnost i posvećenost!
Venčanje u Different Event Hallu bilo je čisto savršenstvo. Hrana je bila odlična, a ambijent savršen za romantičnu atmosferu.